نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا بن عطیه با یووه خداحافظی نمی كند؟

چرا بن عطیه با یووه خداحافظی نمی كند؟

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport در شماره امروز خود با اشاره به شایعات پیرامون مهدی بن‌عطیه، احتمال ترك یوونتوس از سوی این بازیكن را در هفته‌های آتی را كمرنگ دانسته و بیانكونری‌ها را نیازمند حفظ بازیكنی با ویژگی‌های او برای رسیدن به اهدافِ این فصلش عنوان كرده است.

 

هرچند اطرافیان مهدی بن‌عطیه در برخی رسانه‌ها سعی دارند فضا را به نفع او تغییر دهند اما سكوت و اظهارنظرهای اینستاگرامی و كوتاه او به خوبی یك چیز را عیان می‌كند؛ اینكه او می‌داند 31 ساله است و روی نیمكت باشگاه بزرگی مثل یوونتوس نشسته است. نمی‌توان مدعی شد در تیمی كه كیه‌لینی و بونوچی در مركز خط دفاعی‌اش حضور دارند، نشستن بر نیمكت پسرفت است.
مهدی بن‌عطیه چه در سرخط دنیای مجازی و چه در عالم واقعیت، این روزها ناراضی‌ترین بازیكن یوونتوس محسوب می‌شود. او به خوبی می‌داند كه اگر در تیمی مثل میلان حضور داشت، انتخاب اول جنارو گتوزو برای قرار گرفتن در خط دفاعی روسونری بود؛ تقدیر شیرینی كه به هر حال برای او پیش نیامده است.
در سوی دیگر اما یوونتوس ایستاده است. در تفكرات مكس الگری و استراتژی‌های ترانسفرینگ فابیو پاراتیچی مهدی بن‌عطیه در ماه ژانویه به هیچ تیمی انتقال نخواهد یافت. بانوی پیر به خوبی می‌داند كه نیم فصل دوم با ورود به حساس‌ترین زمان در رقابت‌های سری آ، كوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و تیمی كه خواهان رقابت در این سه جبهه است چاره‌ای جز حفظ ذخیره‌هایی هم‌سطح برای جدالِ موفق ندارد.
با این حال نبايد فراموش كرد یك پیشنهاد قابل بررسی و یك گزینه قابل اتكا برای جایگزینی، هميشه می‌تواند تاكتیك‌ها را تغییر دهد.

 

مهدی بن‌عطیه مدافع مراكشی یوونتوس كه سومین فصل حضورش در جمع بیانكونری‌ها را می‌گذراند تاكنون 60 برای بانوی پیر در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. او در 6 دیداری كه برای یووه (5 بار سری آ +‌ 1 بار لیگ قهرمانان اروپا) در این فصل به میدان رفته 540 دقیقه بازی كرده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: